Regulamin Oxide Fitness Club:
Klub świadczy usługi rekreacyjno - sportowe codziennie od poniedziałku do niedzieli w zakresie:
zajęć gimnastycznych dla pań i panów
ćwiczeń siłowych dla pań i panów
odnowy biologicznej: sauna, masaże.
Z usług Klubu mogą korzystać wszystkie osoby zwane dalej Klientami na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
Z usług Klubu mogą korzystać wyłącznie Klienci, którzy posiadają zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do udziału w zajęciach rekreacyjnych lub złożą podpisane własnoręcznie, a w przypadku osób niepełnoletnich przez przedstawiciela ustawowego, oświadczenie o zdolności do udziału w zajęciach rekreacyjnych poprzez wypełnienie formularza osobowego.
Z usług Klubu mogą korzystać Klienci indywidualni oraz grupy zorganizowane.
Podstawą do korzystania z usług Klubu jest dokonanie opłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem oraz złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt. 3 regulaminu. Klub nie będzie zwracał kwot za niewykorzystane usługi w okresie ważności karnetu (zaznaczonym w cenniku) z winy Klienta.
Klienci mają prawo do opieki i porad pracowników Klubu oraz do korzystania z zaplecza szatniowo – sanitarnego.
Klienci są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i przeciwpożarowych, bezpieczeństwa własnego
i współćwiczących.
Klienci Klubu muszą posiadać czysty strój sportowy odpowiedni dla danej dyscypliny, obuwie zamienne oraz ręcznik.
Klienci stałych zespołów rekreacyjno-sportowych ćwiczą pod kierunkiem wykwalifikowanego instruktora.
Z sali ćwiczeń siłowych mogą korzystać Klienci, którzy ukończyli 16 rok życia.
Klienci i uczestnicy imprez korzystający z usług Klubu zobowiązani są do pozostawienia swoich rzeczy osobistych w szafkach, znajdujących się w szatniach.
Użytkowanie sal, urządzeń rekreacyjno-sportowych i pomieszczeń szatniowo – sanitarnych wino być zgodne
z ich przeznaczeniem.
Klienci, uczestnicy zajęć i imprez rekreacyjno – sportowych, zobowiązani są do posprzątania sprzętu
i ustawienia go w wyznaczonym miejscu.
Klienci, których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub środków dopingowych, będą wypraszani z zajęć wraz z zakazem dalszego ćwiczenia w Klubie, bez zwrotu poniesionych kosztów. W stosunku do osób rozprowadzających na terenie Klubu środki dopingowe, kierowane będą doniesienia do organów ścigania wraz z całkowitym zakazem korzystania z usług Klubu.
W Klubie zabrania się:
- samowolnego korzystania z urządzeń rekreacyjno – sportowych oraz zaplecza szatniowo- sanitarnego Klubu,
- wprowadzania osób postronnych do sal i zaplecza szatniowo – sanitarnego Klubu,
- wnoszenia i spożywanie alkoholu na terenie całego Klubu,
- przebywania na terenie Klubu osobom w stanie wskazującym na spożycie alkoholu oraz środków odurzająco - dopingowych,
- zażywania i rozprowadzania środków dopingujących oraz odurzających,
- umieszczania reklam i ogłoszeń bez zgody kierownictwa Klubu.
15. Rezerwacja zajęć:
Każdy Klient Klubu jest zobowiązany do zapoznania się i przestrzegania niniejszego regulaminu oraz innych regulaminów obowiązujących w Klubie.
Kierownik oraz pracownicy Klubu sprawują nadzór nad przestrzeganiem niniejszego regulaminu. Osoby przebywające na terenie Klubu są zobowiązane do podporządkowania się ich poleceniom.
Skargi i wnioski należy zgłaszać u właściciela Klubu, tel. 77 4423040.
Przestrzeganie regulaminu pozwoli na sprawną realizację programu i obsługę naszych Klientów oraz zachowanie przyjemnej atmosfery.
adres:
ul: Grota Roweckiego 17 b ( I piętro),
45-286 Opole
kontakt:
tel.: (77) 44 23 040
fax.: (77) 44 23 040